PRIVAATSUSPOLIITIKA
ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Veebipoe www.kajarlember.ee isikuandmete vastutav töötleja on OÜ Rae Konsult, aadress Vahtra, Asva küla Saaremaa vald Saaremaa (registrikood: 11402463), tel +372 5333 3214 ja e-post info@kajarlember.ee
Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS
Müügitingimused kehtivad kajarlember.ee veebipoest ostja (edaspidi Tellija) ja OÜ Rae Konsult (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad kajarlember.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
KASUTAMISTINGIMUSED
E-POE KASUTUSTINGIMUSED
1. ÜLDINE
1.1. Käesolevad kasutustingimused reguleerivad OÜ Rae Konsult, registrikood 11402463 (Ettevõtja) ja ostu sooritanud isiku (Kliendi) vahel tekkivaid õigussuhteid toodete otsmisel-müümisel kajarlember.ee veebilehel (Veebipood)
2. HIND
2.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde, veebipoes arveldatav valuuta on euro (€)
2.2. Toote hinnale lisandub ostu vormistamisel tasu kauba kättetoimetamise eest
3. TELLIMUSE ESITAMINE
3.1. Toote ostmiseks tuleb valida toode ning lisada see Veebipoe ostukorvi vajutades nuppu ’’Lisa ostukorvi’’.
3.2. Ostukorvis on võimalik toodet muuta, kustutada ja lisada kuni toote eest tasumiseni.
3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb minna ostukorvi ja vajutada seal nuppu “vormista ost“ ning täita seal nõutud väljad.
3.4. Enne makse tegemist tuleb kinnitada nõustumist käesolevate kasutustingimustega tehes selleks linnukese vastavasse kasti ja valida sobiv makseviis. Ostu eest on võimalik tasuda pangalingi kaudu, krediitkaardiga või mõne muu Veebipoes kasutusel oleva makselahenduse abil. Klient tasub ostu eest 100% ettemaksuna.
3.5. Peale ostu eest tasumist saadab Ettevõtja Kliendile tellimuse kinnituse ja arve Kliendi poolt ostu vormistamisel märgitud E-posti aadressile.
3.6. Tellimus loetakse vormistatuks kui makse on laekunud Ettevõtja arveldusarvele.
3.7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
4. TOOTE EEST TASUMINE
4.1. Kauba eest tasumine toimub väljaspool Veebipoe keskkonda turvalises maksekeskkonnas:
4.1.1. pangalingiga tasudes valitud panga turvalises keskkonnas,
4.1.2. krediitkaardiga või PayPal maksete korral Maksekeskus AS turvalises keskkonnas.
4.2. Pärast kauba eest tasumist pangalingiga tuleb Kliendil vajutada lingile ’’Tagasi kaupmehe juurde’’.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1. Kõik Kliendi edastatud isikuandmed on kaitstud ja käsitletud konfidentsiaalse informatsioonina ning andmeid töödeldakse isikuandmete kaitse seaduse nõuetele vastavalt.
5.2. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
5.3. Ettevõtja ei avalda andmeid kolmandatele osapooltele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale, et kaup Kliendini toimetada.
6. TOODETE TARNIMINE KLIENDILE
6.1 Veebipood tarnib kaupu Eestisse
6.2 Kaubad tarnitakse Kliendile vastavalt tellimuse vormistamisel valitud tarneviisile. Veebipood tarnib kaubad Kliendile kasutades Omniva (AS Eesti Post), SmartPOST OÜ või DPD Eesti AS teenuseid. Veebipoe poolt pakutavad tarneviisid võivad erineda sõltuvalt tarne sihtkohast.
6.3 Kauba saatmiskulud kannab sõltuvalt tellimuse suurusest ja tarneviisist Klient või Veebipood. Vastav hinnainfo kuvatakse tellimuse vormistamisel:
Omniva pakiautomaati 2,90 €; Itella SmartPOST pakiautomaati 2,90 €; DPD pakiautomaati 2.90€
6.4 Ettevõtja lähetab kauba postiasutustele hiljemalt kahe tööpäeva jooksul pärast müügilepingu sõlmimist.
6.5 Toote kohalejõudmine Kliendile sõltub postiasutusest. Orienteeruvad kohalejõudmise aeg on 1-3 päeva
6.6 Toote tellimisel pakiautomaati teavitatakse Klienti pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalse uksekoodiga SMS-i teel. Ettevõtja ei vastuta Kliendile tekkinud kahju eest, kui Ettevõtjast mitte tulenevalt on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi uksekoodi.
7. TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
7.1. Kliendil on õigus ostetud toode tagastada ilma põhjust esitamata 14 kalendripäeva jooksul. Nimetatud tähtaega hakatakse arvestama alates kauba kättesaamisest või pakiautomaadi teate kättesaamisest ning see lõpeb, kui kaup ei ole edastatud 14 kalendripäeva jooksul postiasutusele tagastamiseks.
7.2. Kauba kättesaamisel on Klient kohustatud avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja toodet kahjustamata. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
7.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
7.4.Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: https://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/JM_m41_lisa1.pdf ning saata see e-posti aadressile info@kajarlember.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
7.5. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastatav toode ei vasta tellitule (vale või defektiga).
7.6. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
7.7. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
7.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
8. KLIENDITEENINDUS
8.1. Klienditeeninduse telefon on +372 5333 3214 (avatud tööpäeviti kl 09.00-17.00) ja e-posti aadress info@kajarlember.ee